Sunday, June 2, 2013

Hotel Sastria, Sg Petani : Day #1 - Wedding Munirah

Orait, let's go through to 2nd entry selepas mulakan perjalanan dari kota Bharu kitorang sampai di Sungai Petani dalam jam 10 pg. Nak check in hotel awal sangat. But we have to. Sebab nak tukar baju kan. So, zasss... terus kami cari hotel Sastria di Jalan Pahlawan yg mana aku dah booking sebulan yg lepas, without any booking payment. Mudah sangat berurusan dengan hotel bajet yg ini.

Disebabkan bilik yg aku book tu belum lg siap, so diorang bagi aku bilik transit dulu kat bawah untuk bersiap. Tanpa mintak any deposit tau. Tapi aku masuk dalam kol 11 pg camtu sebab ke Tesco kejap cari pampers si Aniq.

Bersiap-siap nak ke kenduri best prengg masa sekolah menengah dulu, Dr. Munirah Yusof :)


Sedondon mak dengan anak, tp tempah asing2.


Adik pon aku kerah pakai pink jugak...haha... bapaknya pon sama..tapi err...takde plak gambar berempat. So...inilah pengantinnya.



Balik dari kenduri kitorang balik semula ke Hotel Sastria untuk check in ke bilik yg dah dibooking. Family Suite. RM 127.20 semalaman. Murah kan? Bilik pon besar... siap ada bath tub lagi... Apa lagi 2 beradik tu...berendam ajo lahh



Family suite comes with 2 double beds.


LCD TV.. Kettle... Mini bar... Iron semua dah siap2 letak dalam lemari, tak payah nak request2 dah. Jajan pon siapp bersedia kat atas tu, kalau kita makan, nanti jangan lupa bayar masa nak check out ya.


Dah siap2 refresh semula... So, now kitorang bersiap pulak nak ke Penang....yuhuuuuu! Penang, here we come!


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...