Friday, October 28, 2011

Kecilnya dunia...atau...selipar aku murah???

Ini kisah masa aku di Mydear Warehouse Sale hari tu.... dalam kepadatan manusia di sana, aku terperasan kan sesuatu.

Selipar merah tu BUKAN milik aku...tapi tuan punya dia selang seorang je dari aku. 

Selipar merah yang ini pulak AKU punya....hohooo...kecilnya dunia ni kan? Ke selipar aku ni murah sangat??? Walau apa-apapun ni lah antara selipar basahan aku yang paling MAHAL pernah aku beli. Eh, suami aku belikan kalau tak silap. Jenama POLO. RM 119.99.

Eh, tu harga sebelum less...wakakaaa.....tak de maknanya aku nak pakai selipar sampai 100 lebih tu. Baik buat belanja gi makan-makan..kenyang perut! Selipar tu harga dia RM50++ je...ada diskaun 50%. Tu selipar raya tahun lepas. 

Tapi berbaloi lah beli sebab selesa. Kalau ikutkan aku tukar selipar setahun sekali je. Cuma tahun ni je tak beli selipar raya 'mahal', so aku lenjan lagi lah si merah ni. Selipar raya hari tu beli yang 'murah' sangat....tak sedap pakai! Harap rupa je cantik....huhuuuu....





Nota kaki: Tetiba rasa nak g shopping selipar lah minggu ni, tapi gaji hari Isninnn....huhuuuuuu *kena buat muka kesian menge'pow' suami la nampak gayanya...sapa suruh gaji dia lagi awal kannnnn* muahahaaaa

30 comments:

  1. Wah sempat snap tu wani hehe..
    qema pun jarang bertukar selipar, kalau dah selesa pakai, bantai pakai yang tu je la hehe

    ReplyDelete
  2. keh keh~takde kerja tengok kaki orang~~

    ReplyDelete
  3. inchek bujal

    sy sedang beratur tu

    dan dah 5 minit berdiri di situ...q tak bergerak

    dh taktahu nk buat apa...

    pandang sekeliling cari bahan berita la jawabnya...

    haha

    ReplyDelete
  4. hehe...selipar yg de sale kak..memang selalu akan tersama dgn org len..Kalu harge 2,3 ribu riban..nescaya susah nak jupe same ngan org len..heehe

    ReplyDelete
  5. sempat tengok selipar orang dalam ramai2 manusai tue...hahaha kak na pun sama tak beli selipar kalau rega 100 keatas..hahahah sayang duit letak kat kaki..

    ReplyDelete
  6. Pandai wani nak mengepow saja kerja dia. Kakak jarang beli selipar/kasut.

    ReplyDelete
  7. sama ngan kita.. murah ke mahal ke.. janji selesa dikaki.. lenjan smpi ilang warna dan bentuk.. hhhaaa

    ReplyDelete
  8. Tak pe. Murah ke mahal janji selesa. Tu PR punyer prinsip. Tukar selipar pun kalau tak hancur tak cari yg lain. Tak baik membazir. hi...hi..hi..

    ReplyDelete
  9. akak pun suka sliper yg selesa2. hari2 lenjan yang sama je. kasut2 dan high heels semua tak pakai pun.

    ReplyDelete
  10. ai pun dah mula minat selipar kaler merah.. perasan tak gambar bali? hehehehe

    ReplyDelete
  11. NM...

    selipar merah membuatkan kita rasa gojes

    hahaha

    ReplyDelete
  12. mungkin dia pun beli masa diskaun tu..
    hehheheh

    ReplyDelete
  13. cehh sempat lagiiii snap gbr selipar org..haha sabooo je lerrr akak nihhh =.=

    ReplyDelete
  14. Ada yg kata ... yg mahal lebih selesa .. betul ke ... haha..

    ReplyDelete
  15. nyaris selipar, saya dulu pernah terkena kain baju kurung sama haha lagi malu, dahlah naik satu bas, konfirm org perasan

    ReplyDelete
  16. smpat senep gmbar heheh biasalh blogger kan

    akk ank2 branak stia pd jnama bata sbb hg nye murah ;)

    ReplyDelete
  17. wani...akak terbahak2 baca komen dari bujal..huhu

    ReplyDelete
  18. kak yus...

    bujal tu entah2 lebih dari kaki dia tengok kalo dia berada kt sana

    hahaha

    ReplyDelete
  19. aku pulak terpakai selipar jamban ke opis..lantaklah..nasib baik bos tak bising..buat malu betul..

    ReplyDelete
  20. wani.. wani..
    sempat lagi skodeng kaki orang ye
    hehe

    ReplyDelete
  21. Rai...aku kat sini biasa je pakai selipar jamban ngan uniform...

    sbb tu aku dah bosan keje sini...huhuuu..tak de peluang nk bergaya langsung!

    ReplyDelete
  22. dr hanie...dah boring menunggu...itu lah jadinya

    ReplyDelete
  23. SSL...

    wani pun pencinta bata! selipar merah ni je pes taim merasa jenama 'mahal' sikit....hikhikhikkk

    ReplyDelete
  24. sy pon suka beli yg mahal ckit but berkualiti! :P

    ReplyDelete
  25. aku lagi la pakai selipar dua hengget lima puluh sen saje...beli kat Bandung tahun lepas...alhamdulillah sedap pakai dan masih bertahan lagi dia..hehe...

    ReplyDelete
  26. mahal lah tu!! slipar basahan saya hanya RM2.99 aja..keh keh keh

    ReplyDelete
  27. hahahahaha...sempat lagi wani ye..hurrmmm agaknye apa la yg sorang lg tu duk pk bila ternampak sandal wani plak hihihi...

    kakNo lebih suka pakai yg jenis lembut2..sbb kakNo jenis kerangka beso tp kaki kecik..

    ReplyDelete
  28. orang jalan2 pandang atas

    dia jalan2 pandang atas bawah..wakakah :P

    ReplyDelete
  29. dapat diskaun 50% memang tak boleh tahan.

    ReplyDelete
  30. kemain matanya melilau...sampaikan sempat snap kasut serupa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...