Monday, May 23, 2011

Job yang dah berakhir... Plan to nextttt


Boleh rujuk SINI untuk informasi lanjut. 2 minggu aku ambil masa nak siapkan bulk order yang ada 100++ huruf kesemuanya...letih memotong, tapi aku syukur sangat2 sebab suami aku memang terror bab2 potong huruf ni, memang dia tolong dengan penuh kasih sayang...kih kih kih <--kena puji2, nanti dia takmo tolong aku lagi.

Aku siapkan bulk order ni untuk Kak Liya... thanks! Bagi aku job ni, boleh lah aku joli2 shopping simpan duit sket untuk rumah...

Berminat? RM 1 je untuk satu huruf... korang leh jahit kat baju/beg atau apa2 je lah... ukuran satu huruf tu lebih kurang 3-5 cm.

6 comments:

  1. cantik..kaler pull

    material kain ke?

    ReplyDelete
  2. sama la hobi kita pd craft felt ni tp yana kurang rajin sikit nk jahit huruf2 tu pdhal kain tu berlambak lagi...yg rajin sikit sekarang ni mengait..huhu...

    ReplyDelete
  3. maya- sekarang ni giler felt.... 2 tahun lepas pon camtu, ada masa bosan-turn to sewing machine plak...ni giler felt semula :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...