Thursday, April 14, 2011

Emosi tak stabil!

Kadang2 aku ni tak betul jugak. Dah tahu kau tak kuat, tapi kau pegi korek baca tu pehal? Saja....nak jugak nyibuk baca. Habis tergendala keje aku hari ni...

Aku dok memikirkan...apa lah nasib kalau aku hidup tak berpasangan (takut nak menyebut word tu).. sorang diri membesarkan anak-anak...mesti aku kekok giler beb! Mana taknya, selama ni semua laki kau buat kan... Harus lah kau kekok kalau tiba2 kena tinggal...huhuu.. Aku kena praktis nih.. Bukan bermakna kita mendoakan perkara tak baik tu jadi kan...tapi sebagai persediaannnnn....

Ohh...no no no.....cukup2 lah aku berkhayal berada di alam fantasi...tak elok...tak elok...tapi nakkkk jugakkk pikirkan semua ni..tah pape aku ni!

5 comments:

  1. yg belum kawin ni lg seram dgr berita mcm ni

    ReplyDelete
  2. ye dik...memang seram....ko kalau buat perkara tak elok kat isteri kau nanti, tak payah tggu org lain la..akak sendiri yg pi kerat lapanbelas campak lam sg klang....huhuu

    grr....gila emo lah kalau ckp pasal ni... :((

    ReplyDelete
  3. betul wani...tak nak fikir tapi kena fikir. kalau akak mungkin bersedia tetapi akan terasa kehilangan.

    ReplyDelete
  4. he3 samalah kita.. dok tengah cari sapa betul sapa salah la plak.. macam la kerja kat court.. pas2 mula mikir macam... ish3

    ReplyDelete
  5. kak liza & sofya..

    wani smpai terbawa2 isu ni kat rumah.,..discuss dgn husband.. x pasal2 haku lak kena marah sbb terlebih emo...ahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...